Nu ska dom snart bort

Ja nu har jag bestämt mig, mina kära dreads ska kammas ut! Hoppas det kommer funka, jag har försökt lite på topparna på två och när amn tvättat dom så har håret sett rätt normalt ut, så jag hoppas jag inte kommer se ut som en höstack mer än vad jag redan gör. Ser verkligen fram emot en ny friss. ska klippa det och sen färga det oxå. blir väl dyrt, men det är ett måste! Åh längtar! Det är Chellan som ska uträtta storverk om några veckor! Weeeeee!!
Hade tenta igår. Hoppas det gick bra, orkar inte med en  massa omtentor i december, det suger ju!
Nu ska jag pallra mig iväg till skolan snart börjar kvart över! HA det gott! Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0