Fucking jävla apdag.

Hopp nu ska vi skiljas. Papperna låg på bordet igår när jag kom hem, vilket välkomnande. Så om tre månader är jag hemlös. kanonkul..... Finns ju fan inga lediga lägenheter nu heller. Fucking jävla apdag. . nä okej en grej var ett litet ljus idag. jag klarade tentadelarna. skönt å inte ha den skiten hängandes över sig, men det är knappt en vecka kvar tills nästa tenta och jag ligger efter som fan. ÅÅÅ min internet är så segt att jag blir förbannad! Okej folk som inte känner mig, jag burkar inte vara såhär.. men idag är en pissdag helt enkelt.... Apa, snart ska jag ner till domkyrkan och sjunga hemska hallelujasånger i kören oxå. inte läge för det idag kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0