Hallu

Hej idag har jag jobbat på konsum. mitt härliga jobb. fast jag var i charken idag. det var vi fyra personer om och det fanns inget att göra.  väldigt trist man fick verklgien typ leta saker att göra i butiken som att smutsa ner för att kunna städa upp ungefär. väldgit långtråkigt. men sen så kom jag hem och hade ett underhållande samtal med brodern min i telefon angående min födelsedag!!! Jag fyller ju 20 på FRedag! tjoho.. =D.

inatt kommer jag dessutom ändra operatör på min mobil fårn comviq till halebop så ja kan ringa gratis till min älskling och min combo!!
det är ju toppen kommer spara en massa på de:P speciellt under sommare. kan man ringa hela dagarna i ända!
=)
så just nu överför jag bilder fånr min mobil till min mail eftersom ja inte är säker på om allt kommer sparas i o med att jag bytar simkort.

imorgon ska jag klippa mig hoppas verkligen det blir bra jag är så trött på mitt hår som det är nu och behöver förändring!!
det bara händer nu inge vågigt eller nånting.. dötrist.
skulle vilja permanenta det krulligt men de vågar ja inte :)

nä uss här ute i friggan var det kallt får väl gå in och värma mig snart tror jag..

ha de gott tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0