fotboll ,fotboll, fotboll....

Hejsan..
 Alla pratar om denna EM-fotboll. vilken hysterik över en sport. tänk på alla som inte är så intresserade.. när ska vi få springa runt och skrika på stan att tjoho imorn är det konstutställning eller jippie idag är det SM i bob eller va man nu är intresserad av..

inte för att jag har nåt emot fotboll så .. det är väl en trevlig sport ibland men det är ju galet mycket prat om det.

jag vet ärligt talat inte varför jag kritiserar fotbollsen en dag som denna. jag har så mycket annat att kritisera eg..

jobbade idag.. det är väl en bra punkt att börja med. var butik dock så jag fick inte sitta mycket i kassan vilket är min favvosyssla. men är man butik springer man runt och hjälper alla, man får hitta på va man ska göra själv hela tiden, växla, städa, plocka upp, plocka ner... halvtrist.. iaf sen kom ja hem och åt och hämtade brorsan från hans jobb. fick två kärringsstopp på uppfarten här hemma när vi kommit hem, men växeln var tydligen inte riktigt ikopplad.. det förklarade en del för jag kan faktiskt köra bil!

sen såg jag på film... själv " sliding doors" den är ganska bra fick den gratis när jag köpte en glamourtidning på konsum..

och sen kom brorsan o hans flickvän hem från en prommenad och då blev ja ännu igen påmind om att jag saknar min pojkvän såååå himla mycket. det är faktiskt jobbigt att vara utan varann så länge och vi har nu inte setts på två veckor. jag börjar redan bli galen.. ska klara mig i två månader till med undantag för att vi kommer ses en eller två gånger däremellan. men shit asså de e länge...

 btw min kritik mot fotbollen var nog iaf att när dom nu kom in i mitt rum o ja såg på film så såg ja klart den sen satte ja på " riktiga tvn" där var de då fotboll som dom nu kollar på. inget jag ville se så vad gör man en lördagskväll...? ingen aning.. jag känner inte att jag har något att göra.. men ja måste vänta ut matchen så ja kan ringa tobbe sen..  sen kan ja gå o lägga mig.. för att gå upp o jobba imorn igen. tjoho va livet e bra roligt ibland..

vet bara inte vad jag ska göra tills dess.. kanske ska gå ut och gå en sväng.. men de blåser ute och det börjar bli sent.. men ja har ju ändå inget för mig så why not....

kanske får bli en prommenix i de blåsiga vädret ändå.. bränna lite extra på samma gång.. e ju inte fel.. fast a de får bli en kort sväng

men jaja ha de bra o hoppas dom vinner i fotbollsmatchen... tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0