SOMMARLOV!!

Tjoho! Nu har man sommarlov! härlgit härligt! Vi hade sista lektionen idag, och solen skiner ute. det enda som saknas är " Nu grönskar det i dalens land nu doftar äng och lid... " och " Den blomstertid nu kommer ...." och lite tårta på det. Men men nu är man äldre och går på universitet, nu får man anpassa sig och bara gå hem helt enkelt efter ett års studier.

Fast jag vet inte hur länge jag har sommarlov egentligen, ska ju börja jobba på konsum nu snart vet dock inte när, har inte fått mitt schema än.  Måste ringa och kolla.

Igår låg jag, Martin, Marija, Tobias och Daniel nere vid alstern och solade. Då passade jag och Martin poå att ta årets första dopp. Det var svinkallt, men nu är det gjort.Har dock fått ont i halsen idag så jag får vila lite idag och krya på mig.


Ha en underbar sommar alla där ute!!! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Big bro'

:) inte illa syrran. Tror du hann först med att bada iår...



Nu vet jag att du har en blogg också :) kul.



Kommit på vad du önskar dig än?



/K

2009-06-01 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0