Solen flyter runt på himlen

Hellu. Idag har jag legat ute och stekt i solen. Inte helt fel om ni frågar mig. tror jag har fått lite färg iaf.
Jag längtar tills första doppet i havet blir. Men det är inge roligt att ta det själv.
Min bror kommer hem imorn i alla fall och en annan kompis kommer oxå till veckan, då kanske man får lite mer att göra.
Dessutom börjar jag jobba på torsdag. Får vi se om jag kommer ihåg några PLUnummer.. Det brukar släppa när man väl sätter sig vid kassan.

Ikväll ska jag äta god mat med mor och far och så får vi se om det blir en till "morden i Midsomer" med inspektor Barnaby. det såg vi på igår. Och jag som är så mörkrädd, hade nästan svårt att sova pga det. Men sen kom jag på andra tankar som förvisso inte heller fick mig att sova på ett bra tag.

Ha de gott ni alla som har sol och njut riktigt mycket av den.
och ni övriga ha det så kul i regnet moahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0