Det blev inget

Nä, pappa var för trött och så ska det regna imorn så det blev inte att vi gjorde i ordning båten... Den får vänta till någon annan dag..
Prata med Sophie innan, kom att tänka på en sak då.. Hon frågade om jag har vart ute och raggat nåt nu när jag är singel.. Jag sa nej naturligtvis inte, men sen prata vi lite mer och jag kom på att jag har ju inte ens någon att gå ut med. Det är ju inte så skoj att gå ut själv. Men eftersom de kompisar jag har är såpass upptagna jämt så är jag själv rätt mycket. Kommer nog bli så mestadels i sommar, och då är det tur att jag har ett sommarjobb, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till...
Nu ska mor och jag gå ut och gå, så jag skriver mer imorn eller senare ikväll, om jag inte har nåt för mig då :)

Kram o hajj

Kommentarer
Postat av: hedwig

Ragga på midsommar? :P Höhö..

2009-06-17 @ 23:43:53
URL: http://sagolunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0