Nya dagar väntar

Hejsan. Igår var jag på festival i Bottna, men vi kom dit för sent dock ,jag min bror och hans tjej. Så vi missade bandet som jag så gärna ville se och lyssna på, Bye bye bicycle. Där är tre av mina gamla hösgstadieklasskompisar med. Riktigt trevliga killar! Synd bara att vi missade spelningen, men det kommer väl fler tillfällen. Får hoppas de åker upp till Karlstad i höst helt enkelt.
Vi var även ute och fiska igår men vi fick inte napp. inte en enda makrill fastna på kroken, typiskt.

Idag händer nog inte så mycket, Skulle kanske fiskat med mina gamla klassisar, men vet dock itne om vädret tillåter, det är molnigt och ser ut att bli regn inom kort. Man är så bortskäämd med fint väder nu och varma dagar så det känns lite trist att det är molnigt och tråkigt. Då kan man ju inte sola och bada på samma härligt sätt. Har vart helt underbart den senaste veckan.

Imorgon eller på Tisdag åker jag till torsby, det ska bli skoj. Ska hälsa på eriksson, berglund, bönström och nordqvist eller vad nu andreas heter i efternamn..  Det hoppas jag blir roligt. Vet dock inte vad vi ska hitta på dessa trista dagar som kommer framför oss med vädret. Men lite minigolf hoppas jag på och kanske någon spelkväll eller likannde.

Nä nu får jag väl hitta på nåt annat. Btw min födelsedag var riktigt värd! Tack alla som medverkade!

Ha det gott Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0