Lite förvirrad...

Efter en underbart trevlig kväll med tjejgänet som jag saknat hela sommaren så kan jag inte ungå känslan av att det känns ensamt. När jag kom tillbaka till Karlstad igår kändes det bra, det var först på kvällen när det blev tydligt att Sandra inte var här (mor var dock här och sov över), som jag började känna mig själv. Jag har alltid svårt att vara själv i den här lägenheten.. Den är så stor och man blir så liten. Många mörka rum som inte fylls av människor, värme eller ljus. Det kommer bli svårt när Sandra inte är hemma utan hälsar på sin pojkvän under helgerna. Då kommer jag nog märka hur ensamt det är att inte ha Honom här. Vet inte varför det känns så starkt nu när hela sommaren har gått. Jag har ju vart så nöjd med beslutet hela tiden. Nu saknar jag alla stunder och längtar nästan tillbaka. Hittade tre recept i en mapp som jag rensade igår. De tre recepten var på fetaostgratinerad kyckling, Tzatziki och grekisk sallad.. Det var dom maträtterna Han lagade när vi firade ett år. Saknar den kvällen. Det kändes helt plötsligt så nära men ändå så långt borta. Som om jag inte var ledsen tillräckligt precis efter det tog slut, det kom bara tillbaka till mig nu helt plötsligt.
Lyssnar på mina favoritlåtar just nu.. Coldplay- The scientist och Markus Krunegård- Samma nätter väntar alla 
Suck... måste rycka upp mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0