Back in da town!

Hej å hå. Igår for jag och mor upp itll Karlstad. Jag körde, det är ingen svår väg och vi hade mycket trevligt. vi var och handla när vi kom fram, sen gick vi en promenad ner i stan. det var jättemysigt det lukta kaffe och vi tog oss var sin glass nere vid fd pråmen nu mera "båten". sne gick vi en sväng i herrhagen bland de gamla husen. Skitmysig kväll med mammsen. Sen kom vi hem och tog lite kaffe och kaka och kolla på tv.

Idag var jag på möte med Karlstads Studenttidning
www.karlstadsstudenttidning.se,
Har ju fått jobb som fotograf där så håll ögonen öppna i nästa nummer då det kan vara jag som tagit några bilder i tidningen. Det verkade lovande och jag ser fram emot att få börja!

Måste dra nu ska iväg till kören en sväng och förbereda inför måndag då vi ska sjunga för de nya lärastudenterna. Efter det ska jag iväg till huset brevid!- Maddie och gänget. Vi ska fika och jag ser så fram emot att träffa dom. Ska vi se om dom ser någon förändring hos mig... moahaha...
Ha det gottigt! Kramar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0