Sedär! En ny blogg är slapad!

Efter att ha läst lite från vännen emlies blogg blev ja lite sugen på att skaffa mig min egen.

Idag har ajg vart riktigt duktig. gick upp tidigt (06.10) och drog till min VFU ( verksamhetsfölagd undervisning= praktik)
Det var helt okej idag. Är i en klass på 24 elever, en femma. hur goa som helst.. oftast. :P
Det finns en kille som tycker jag är så snäll hela tiden! Det är lite roligt, eftersom jag inte direkt gjort speciellt mycket. =) Men man blir glad av sådana trevliga kommentarer. Han ville ha ett nytt smeknamn på mig idag: "Snällis" tihihi..

Sedan när jag kom hem så satt jag lite vid msn visserligen, men jag var duktig sen och plockade upp alla mina kläder, städade undan och bytte sängkläder. Eloge till mig, eftersom sådana här företeelser är ypperligt sällsynta i mitt boende.
Snart ska jag ta och äta lite. Jag har en tyngd över mig, vi har ett arbete som ska vara kalr om fem veckor visserligen, men jag måste nog börja läsa lite mer snart. Att man ska vara så seg på att plugga och göra det man ska I TID. Helt tokigt att man kan vara så lat.
Tja.. nu ska jag väl återgå till mitt meningsfulla väntande på att tiden ska knalla vidare.
image3Ha En Bra Dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hejsam gumman!! visst äre kul med blogg :)
vill jättegärna umgås meera :) hehe, fika låter gutt :) vi få hitta på ngt nån dag :) puss puss

2008-02-18 @ 20:18:14
URL: http://bjarnbo.blogg.se
Postat av: sandra

heeeeeej gumman!
hoppas du har det bra hemma i hunnebo!:)
saknar dig gumman! pussen

2008-02-24 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0