En utredning utan dess lik(e)

Jag känner mig kal, naken tom. Det tog mycket mer på psyket än jag trott att tappa sitt hår när man reder ut det. Och vad ont det gjorde, jag råder er att överväga en extra gång om ni funderar över att skaffa dreads! Det gör skitont när man gör dom, det är grymt snyggt och man blir ännu mer speciell vilket jag ser som ett plus, folk kommer ihåg en, det gör skitont att ta ut ( om man inte rakar av sig allt...) och man tappar mer än hälften av sitt hår så inte nog med att det är fullt av bivax som aldrig går ur eller går att borsta i så det lilla hår man har kvar är väldigt skört och tovigt. En klippning på måndag hoppas jag gör susen. Undrar om mitt hår pallar att bli färgat, tvek på den, om ja inte gör det brunt, men jag trivs ju så bra i blont nu. vi får se vad frisören säger.. Hon kommer nog inte vara överlycklig över mitt hårs kondition just nu. I o för sig vet jag inte hur mycket mer hår jag har eftersom jag har ca tio dreads kvar som ska redas ut i morgondag. Semikul..och det tar ju sin tid. Vi satt från halv tre till tolv på natten igår. weeeee.. kul fredagskväll!
buhu mitt hår!!!* snyft snyft*
Aja bara att bita ihop och stå sitt kast. Men jag vill ha mitt vanliga hår tillbaka!!
Bilder från uttovningsprocessen kommer när jag hittat sladden från mobilen till datorn!
Ha det bra och ta hand om ert hår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0