1:a Advent

Idag är det första advent och julen närmar sig med stormsteg! Jag har varit ute och sprungit idag och nu ska jag ner till stan med vännerna och kolla på skyltsöndag. Ingen större aning om vad det är mer än att dom byter ut skyltfönstrena till mer juliga teman. Det blir nog mysigt! :)
För er som oxå vill ha koll på er löpning genom månaderna rekommenderar jag joggdagboken www.jogg.se där kan man skriva upp hut mycket och hur länge man har sprungit,- väldigt värt!
Igår satt jag och plugade på Kau från två till sex. sen på kvällen kollade jag film hos en vän vi såg först
spirited away
http://www.youtube.com/watch?v=jCvT6yQ0zcM

Väldigt bra film faktiskt!
Sen kolla vi lite på Mio min Mio för vi grunna på hur låten gick när dom spelar panflöjt i grottan. Väldigt fint.
Vilken härlig helg ingen utgång bara mys med vänner och lite plugg! :)
Ha det fint! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0