Sommar äntligen!

Hejsan Idag är det så underbart väder att man kan tro att det är i mitten på sommaren!
har legat ute och solat och ska nog lägga mig en stund till, får ju passa på och bli brun nu när man kan.
Här ligger jag och gassar i solen och läser en grym bok.
 
Luftslottet som sprändes heter boken. Det är tredje boken i milleniumserien. Första heter Män som hatar kvinnor, andra Flickan som lekte med elden. Lite seg i början men sen händer de grejer. Grymma böcker, läs om ni får tid och har lust.


Min mor och far åker till korfu idag. är ju lite avis om man säger så. Vill oxå ut och resa, alla ska ju iväg nu.

Men ska inte klaga här e de ju sol och värme oxå. ska kanske spela volleyboll sen och så ska vi grilla ikväll. Kommer bli en kanondag hoppas jag! Ha det kanoners
Soliga hälsningar
Karran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0