Ny dag

Hej igår kände jag mig duktig! Efter att jag vart ute och gått med min kombo Sandra så  for hon iväg till något möte men jag kände att jag inte var klar med min motion fördagen. Så jag drog ut och sprang ett varv i skogen ( 2.6km) och sen gick och sprang jag, lite blandat, samma varv en gång till. När jag kom hemm slappade jag gött i soffan och sen tappa jag upp ett skönt skumbad. Det var inte dumt vill jag lova. Tände ljus och bara hade det gott!
Sen gick jag och la mig efter några timmars slöande i soffan vid tvn.
 


Idag när jag vakna så ösregna det ute.
Det gör det fortfarande, men det är så trist att aldrig sommar/vårvädret kan ta fart och hålla i sig någon gång.

Nu ska jag gå upp och äta frukost och sen sätta mig vid plugget, ska skriva mitt sista arbete för denna terminen härligt! Och sist men inte minst så ska jag hjälpa min käre pojkvän att flytta idag... Han och hans kompis har fåt en ritkgit fin lägenhet! Ska bli skoj att hjälpa till å möblera

Nä ha´t så bra, nu ska ja käka havregrynsgröt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0