Det blev inget idag heller....

Tjenna där... Nu sitter jag hemma vid min dator och väntar på att dagen ska gå. Ska väl ut och springa om ett litet tag, men tills dess vet jag inte alls vad för roligt jag kan hitta på.
Ikväll skulle jag egentligen ha vart på Timbuktu i Lysekil med en kompis från Karlstad och Karin härifrån. Men så blir det visst inte för ingen av mina vänner kunde.  jädrigt trist, hade sett fram emot att gå på en konsert. Folk blir så förvånade när jag säger att jag inte vairt på någon konsert som jag vill se någon gång i stort sett. Men det grundas oftast i att ingen kan, vill, har råd att gå med mig. Man vill inte gå på konsert själv liksom.

Igår var jag och spelade spel med ett gäng kompisar, satt o snacka om att vi kanske ska dra ut till "ön" någon dag och sova över eller om vi skulle paddla kanoter och sova över någonstans. Men visst det vore kul, men det kommer inte att hända det vet jag redan eftersom vi kommer inte vara lediga allihop samtidigt. Och några kommer alltid banga. Jag är så trött på att folk bangar jämt! Kan man inte bara göra saker och sen möjligen få vara med om de konsekvenser det kanske bringar istället för att inte genomföra någonting?!?!
Jag är inte arg på personerna i fråga, jag vet att det finns en anledning till varför de inte kunde, men det är fler saker som gör att jag börjar tröttna på när jag inte har bollen i mina egna händer och inte kan påverka besluten som vissa gör.
Dessutom ska jag jobba hela nästa vecka så jag är mest ledig denna veckan och vill hitta på något!!

Aja ska väl inte gräma mig för mycket i detta, vi får se vad kvällen har att erbjuda.

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0