Lördag

Idag är det lördag och jag är precis hemkommen efter ett marathon med film hos emelie, med ewa och soph och johan var där en sväng med. vi såg 13 snart 30, 28 dagar coh grease. Vilken tjejkväll:)
Det är sånna kvällar som man blir normal människa igen. Så det har jag mina underbara vänner att tacka för. Denna dagen har faktiskt gått ganska bra.
Jag är så sugen på att läsa en bok, men vet inte riktigt när jag ska ha tid att läsa. Imorgon är det konsert men först ska jag på julfika hos grannen i andra huset- Maria. Vi ska äta pepparkakor och glögg innan vi drar ner till körkan klockan ett.  Jag måste gå o lägga mig nu i vart fall. måste få lite saker gjort innan jag ska vara hos henne klockan elva.
Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0