tjo

hejsan.. jag ber om ursäkt för er som läser att ja inte uppdaterar min blogg så ofta men eftersom jag inte är vid datorn så mycket nu i vårtider så skyller jag på det.

idag har ja vart ute o sprunigt me två kompisar men ja hade knappt ätit frukost så de gick rätt segt.
så nu har ja käkat frulle, duchat och målat naglarna de blev svart fransk manikyr idag.. me två blommor på lillfingernageln. rätt coolt faktiskt :)

ska iväg o klippa en kompis lugg nu o sen gå o handla sen blir de väl att läsa och skriva lite kanske möjligtvis städa undan lite oxå :)
sovmorgon imorn gott
ha de fint tjing!

Kommentarer
Postat av: sandra

puss min darling...hoppas på frödingshöjd nu ;)

2008-05-19 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0