ny lägenhet

Nu har jag precis varit och kollat på en lägenhet på frödingshöjd här i Karlstad. Jag och sandra har nu fått den! :) Är tokglad för det. Men en sak stör mig lite, de andra två vi kollat på hade bra tapeter. Denna hade blått i ett sovrum = så inte harmoniskt alls!!! Det andra sovrummet hade röda tapeter med hjärtan på och en hjärtebård längst upp. Undrar på om man kan dra bort de själv och sen sandpappra lite och sen måla på de.. Eller om man ska tapetsera om för då kommer vi behöva hjälp från någon händig far.

Jag hade önskat att sandra var med mig idag så jag slapp kolla själv. Men det blir nog bra. Jag har alltid velat ha ett sånt projekt,- så man får måla lite och så. Det är ju bara det att man vet inte hur länge man kommer bo där.. Då känns de lite sådär att slänga ut pengar på det. Samtidigt som att man ska ju trivas och jag kan säga på en gång att jag kommer inte trivas med varken röda eller blåa tapeter. Det är ingen harmoni över huvud taget där.

Men det ska bli spännande att flytta till en helt egen lägenhet. och inte en korridor, och det är västerläge vilket innebär att solen inte ligger på. Det är ju fantastiskt skönt. Kan man sitta där ute och ha de mysigt me en massa ljus och god mat någong kväll ja o sandra.. :P

Åå va ja längtar.. vill flytta in o greja nu!!! :) Tjoho
Tjing plingimage5

Kommentarer
Postat av: sandra

tjooooo
ååå va jag längtar till i sommar....jag o karin combos :P i världens bästa lägenhet (förutom tapeterna :P) pusspuss

2008-05-23 @ 23:04:07
Postat av: Emelie

weiii, congrats :)...kul kul...

2008-05-26 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0