26/5 måndag

Hej hopp med russin i munnen sitter jag idag och skriver på min fantastiska reflektionsuppsats. Den kommer bli så bra, haha... Det gäller att ordbajsa ordentligt.. det är väl ett bra uttryck..


I helgen var de Campusfesten toothaousan-and-ejt. (2008) det var riktigt roligt. Vi, jag och grannarna, började med en brunch vid halv elva till halv tolv ungefär. mycket mysigt vi satt inne på skolgården till ett dagis, på småå bänkar. det serverades frukt av alla slag, pannkakor, baguetter, ägg, yougurt, kex, kaffe, te, kaka, grädde, en massa pålägg, juice och säkert lite till. mycket gott. sen lekte vi lite på gungbrädor och gungor och liknande. Man var barn på nytt.
 

Efter brunchen var det dags för kubbturnering. Vårt lag "Jan Linnettes Segelsällskap" kom tvåa. Men det var väldigt roligt iaf!
 


Vi firade Madde under tiden. Hon fyllde ju 23! Vår coach..
Drog hem och vilade sen åt vi här i korren grillad lax med potatisgratäng. Mums fillibabba!

På kvällen var det en mängd folk som möttes utanför rumpan och det var en hel del bekanta ansikten får jag säga!

Dagen efter åkte jag och (↑) pojkvännen med halva hans familj och fira mors dag i Mariebergsskogen med en liten picknick. Det var jäääättemysigt! Solen sken och det var en massa barn överallt! hehe!
Men är är en bild på min sötnos och hans brorson! Så söta ute på prommeniximage12
tihihi!!
men nu ska ja återgå till mina russin och skriva klart mitt förblaskade arbete så jag får gjort något mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0