Hunnebo

Hej igen. det var några dagar sen nu, men jag måste ju skriva av mig ibland..

Nu är jag hemma i Hunnebostrand och hälsar på mor o far. Det är skoj o göra det nån gång ibland, men visst saknar man Karlstad ändå.
Alla vänner och så, det är alltid något/ någon man saknar. När man är hemma i Karlstad saknar man familjen och allra bästa vännen i Hunnebo, men när man e hemma saknar man alla i Karlstad.. bästa vännerna där! Att man alltid ska va så splitrad.

Jag ska spela tennis idag iaf. Det ska bli tokskoj! Jag är inge bra o Chelle som spelar i några år ska möta mig. Tjena..
Men vi ska ju bara spela på skoj!

Imorn är de frissan som ja ska till.. det ska bli skoj men samtidigt vill ja inte göra så mycket med mitt hår. Det är långt och bra nu lite slitet möjligen men jag vill inte klippa upp de, då kan man ju inte göra så roliga frissyrer som jag gör nu för tiden.

Åker iaf hem på Torsdag igen och är framme vid två.. Då blir de mat som Martin lagar på dagen och Kaka som Pelle (Tobias) och Marija gör efter mm Kaka. Smaskens!!


Vet inte riktgit vad jag ska göra fram tills Michelle kommer hit. Men jag får väl ta fram gitarren och spela lite!! '
Ha de så bra!!!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0