My guitar!

Hej å hopp i Lingonskogen.
Jag har köpt mig en ny Gitarr, det var väl nån vecka sen nu men jag har varit duktig och spelat flitigt på den varje dag sen dess! Älskar att spela gitarr nu mera, det är så skoj att lära sig nya låtar. Håller på och lär mig bubble toes med Jack Johnson. Det närmar sig. Underbart

Igår såg jag på FB att en klasskompis redan har ångest över tentan som vi ska ha 2/11. Och visst är det det gott att vara ute i god tid och så men jag har inte ens börjat tänka på hur jag ska lägga upp mitt pluggande inför den tentan, så idag ska jag ta mig i kragen och jobba fram en plan/schema för hur ja ska plugga på den i framtiden. Hoppas jag klarar den tentan.. tror den kommer vara rätt svårt! Det är mycket som kommer vara med! Tur man har gått på alla föreläsningar och sånt hittills då! :)

Ny låt som är mycket bra: Kate Nash - Nicest thing..

Älskar texten, man känner igen sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0