Tenta

Ja då var det snart tenta igen, man hinner mer än få ut den tidigare innan man ska vara beredd igen. Jag kommer nog inte klara den som kommer, började plugga på den lite smått idag. Har inte riktigt kommit in i tentapluggfasen än. Men hoppas det blir ändring på det imorgon för då ska jag sitta i skolan större delen av dagen.
Känns som om jag inte har tid för mina vänner längre så mycket som jag skulle vilja. De som läser till lärare är ju klara nästa år. Och jag har inte träffat dom mer än på söndagarna i stort sett. Borde ses oftare, idag fick jag en förfrågan om att följa med till Ikea, men jag var tvungen att tvätta så det gick ju inte idag, plus att jag inte behövde nåt där. Men det hade vart trevligt bara för att umgås lite.
Hoppas dom förlåter mig och jag ska försöka ha mer tid till dem nästa termin, då har jag ju ingen dans och vet inte om jag stannar kvar i kören heller, den tar gryyyymt mycket tid kan jag meddela. Det är ju roligt... ibland, men det kräver väldigt mycket tid. Aja det är ett beslut jag ska fatta till vintern.
Funderar på om jag ska åka och hälsa på min bror i Gbg innan jag far hem innan jul. Borde ringa och höra vad han har att säga om det förslaget..
Just det min pappa opererades igår. Hoppas det gick bra, mamma ska ringa sen och berätta. Han opererade näsan för att den var sned och han kunde inte andas så bra på nätterna, därav fantastiskt högt snarkande. Så nu hoppas jag att det gick bra. Det är ju lite mer riskabelt att opereras ju äldre man blir och han närmar sig 60 med stormsteg, den gamle farsgubben. Längtar till jul då man ska släppa allt vad skola heter och de problem och jobbiga tankar jag haft i huvudet det senaste. och jag saknar min familj!
Puss på er alla och ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0