Tänk om ens liv representeras i översta skrivbordslådan

Min översta skrivbordslåda är helt i oreda, oordning och i totalt kaos. men vänta nu.. det kanske passar in på mitt liv ändå. Många bollar i luften, mycket som ska fås gjort, mycket kaos.

Jag hade Karin, min Goda vän från Västerås, här från onsdags till igår morse. Det var väldigt trevligt och jag önskar hon bodde här för jämnan. Det är en bra människa, hon har empati, sympati och är väldigt omtänksam och rolig, tänk om alla vore sånna. Jag är tacksam för att ha en vän som henne. Dessutom har hon ett jävligt snyggt namn.
Vi har festat och myst med film- och spelkväll, underbart.
Men nu sitter jag här själv igen, en söndagskväll med redovisning som jag måste plugga lite till på till imorgon. Och då börjar vi inte kvart över ett som vanligt inte,- vi börjar åtta, och jag ska möta upp friday kvart i åtta. Yey...
Imorn ska ja gå o lägga mig tidigt då kanske.. kan ju va gött o sova lite.. Haha ska jag säga som sov till halv ett i förrgår och till halv elva idag. Men jag är ändå trötter... knepigt
Jag har fått några konstiga utslag i ansiktet.. det kliar inte eller så, men dom e torra och det är fult. Undrar om det kan vara stress tro.. jag känner mig inte direkt lugn och i harmoni just nu. känner ständigt att jag har å göra och har en känsla i magen hela tiden som känns som stress. Måste nog ta o chilla lite när julen kommer, ta det lugnt umgås med familjen och vänner och njuta av mammas goda mat.
Nä slut på dagdrömmandet, måste återgå till pluggelugget....
Tack alla underbara vänner för att ni finns!
Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0