Oron är som bortblåst

Uuu va skönt...- idag har jag varit hos frisören och klippt och färgat håret. Sofie som är min frisör tycker inte att håret var så slitet och att det hållit sig riktigt bra trots allt. Det var skoj att höra. Det var dock lite vax och tovor kvar i håret när hon skulle reda ut det. men till slut fick vi ut det mesta.
När man sen fick den underbara hårmassagesn och massagen från stolen när färgen skulle tvättas ur var jag i himmelriket. Efter all smärta från utredningen så var det en helt uinderbar kontrast!!!!! Nästan värt besväret bara det. Älskar hårmassage eller att någon bara pillar i håret. Sen klippte Sofie det.
Jag var lite osäker först eftersom mitt hår var så tunt och det kändes som att det skulle bli tokplatt men efter en stund i den vackra hårblåsen så blev det riktigt bra! Är verkligen nöjd och jag kan varmt rekommendera frisörsalongen Soda i Karlstad.
Bilder kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0