Hår

Jaha, då var dreadsen helt urkammade och det känns fantastiskt.... tomt. Mitt hår är så lätt och det känns inte som att jag har nåt på huvudet. Innan har det känt som att man ligger på ett gäng rep, men nu känns det alldeles tomt.
Ska bli spännande att se hur frisören kan trolla imorgon. men framför allt ska det blir spännande att se mina klasskompisars miner när de ser min nya frill. Det kommer se ut som att jag har en peruk om jag har det utsläppt eftersom jag alltid bara har haft det i tofs eller i bulle.
Nu ska jag gå och tvätta ur allt vax och borsta hela håret för första gången på fyra och en halv månad. Jag har nu tvättat det tre ggr på tre dagar med schampo. Tills i förrgår har jag bara tvättat det med schampo två ggr tror jag. sköljt det några ggr dock, men inte många. fräscht;)
Nä hej å hå Ducshen here i come!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0