Ännu en dag

Hejsan!
Våra vänner madds och Empo har precis gått hem efter en trevlig spontan filmkväll.

I dag har jag hjälpt Tobban att flytta... gjorde väl kanske inte så mycket, kände mig nog mer i vägen faktiskt.
Men nu är alla grejer inne i hans nya lägenhet som han ska dela med sin kompis. Väldigt trångt kök och lång hall, ganska litet men helt okej ändå. Det kommer nog funka så länge de kommer hålla någorlunda rent. Det vet man ju aldrig när det gäller två städlata killar som hellre sitter vid "data" än att städa undan. Men vi får se. De kanske förvånar en =)

Jag känner mig lite oförberedd idag, vet inte riktigt varför. Fick ju inte skrivit klart arbetet förut och så skulle ja ha köpt mat till picnicen imorn. Ska ju ha fika ute i museéparken med klassen. En trevlig avslutning.

Hämtade ut mitt proteinpulver innan också...- härligt. Nu i sommar ska vi springa mycket jag och Karin. Finns ju inte så mycket mer att göra på sommaren när man jobbar och inte har så många vänner kvar i samhället på sommaren.

Nä om man skulle ta och gå och lägga sig kanske.
Det är ju en dag imorn också.

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0