Lonely day

Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day in my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss

Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life

And if you go,
I wanna go with you
And if you die,
I wanna die with you
Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
And it's mine
It's a day that I am glad I survived.
(System of a down- Lonely day)


Precis så känns det idag. Usch har inte gjort ett skit, vaknade imorse av en konstig dröm sen så har jag bara suttit vid tvn, kollat på dåliga serier och käkat frukost. Kollade jag på datorn lite sen på tvn igen. Det har regnat ute hela dagen och jag har ingen kompis att umgås med. Känns jäkligt trist. Kan ju börja undra varför man åkte hem så tidigt.  Its a day that im glad i survived.....

Kommentarer
Postat av: hedwig

Du kunde ringt och pratat med mig... Kanske spelat Betapet på internet eller nått ^^

2009-06-13 @ 08:26:24
URL: http://sagolunden.blogg.se/
Postat av: karin

tänkte du var upptagen med Frasses avslutning och så... men då vet jag till nästa gång:)

2009-06-14 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0