Hej

Jahopp... Då satt man vid dumburken igen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Känner mig ganska tom. Vill inte gå in på varför men så är det iaf. Idag är det nationaldagen och Sverige- Grattis.. Hoppas dagen blir bra för dig.
Själv ska jag nog städa och gå en prommenad och tänka en massa.

Ikväll blir det fotboll hos Martin. Inte för att jag är ett dugg intresserad av fotbollen, men alltid trevligt att få träffa det gänget en sista gång innan hemfärd. Åker hem på tisdag, ska bli rätt skönt men ändå jobbigt. Jobbigt att lämna Karlstad så här, jobbigt att lämna alla här. Men skönt att träffa Hunnebo en sommar till, och alla människor där, trots att det alltid är samma gamla visa när man kommer in på konsum för första gången: " Jasså är du nu här för sommaren igen, jaha... och det går bra med plugget?"

Nä nu ska ja fortsätta städandet sen en prommenix på det. Ha de fint alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0