haj

Idag har jag jobbat från åtta till fem. Det var lite trist för det hände inte så mycket idag. Men vi kanske ska spela lite volleyboll snart. Det ska bli roligt, hoppas jag. Igår när vi spela var vi bara tre så det blev inte så mycket spel.

Vi fick i båten igår också. Åkte en liten sväng runt hamnen det var underbart! Älskar att sitta längst fram i fören och bara ha benen liggandes mot relingen och känna havsvindarna i ansiktet. Helt underbart!!! Och igår efter volleyn så tog vi ett snabbt dopp också, i barnbadet men det var kallt ändå.

Efter det så drog vi till Björn. Där lekte vi muggleken. Den där man klappar händerna två ggr först och slår på en upp-och-ner-vänd mugg och sen vänder på den klappar och skickar vidare så gör man det om igen och får in en rytm. Det blev riktgit nice, himla roligt. Älskar att vara borta hos familjen Christensson, dom är så välkomnande och trevliga. Riktigt mysig familj!

Såg på twilight med Karin i förrgår. Den var riktigt bra och vi kände båda två att vi lätt skulle kunna se den en gång till efter att vi sett klart den precis. Vet inte varför men det kändes som om vi inte fick nog, den kändes inte klar än.  Så den ska vi se igen någon kväll.

Imorn jobbar jag kväll, ska bli rätt gott då kan man vara ute på dagen och njuta av solen och sen komma in och jobba på kvällen och tjäna in de stora slantarna för mindre arbetad tid. Gillart!

Fick ledigt 7-10 juli oxå så ska åka iäg till Torsby då! ska bli skojsigt. Ser fram emot minigolfen som Jonas utmanat mig på. Hoppas det blir av bara.

Nä nu ska vi väl snart dra iväg.. Ha det så gott! Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså har du blivit singel? va tråkigt!=( Hör av dig när du är i tby/kd så kanske vi kan ses! jobbar som bara dennn men någon lucka ska jag nog få till!! ha det så underbart så länge!! kram på dej!

2009-06-24 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0