Torsby

Hej, blev tvingad av tobban att uppdatera min blogg lite oftare, så jag får väl skriva ett inlägg.
 Kom till Torsby igår halv fyra och när jag kom fram så möttes jag av en otroligt brun Tobias, kände knappt igen honom.
Håret var dessutom blondare. När vi kom hem till honom så fick jag lasagne.Precis när jag börjat hugga i så frågar han om jag vill ha glass. Sen satte han på kaffet också. Man blev väl omhändertagen här i alla fall. Senare på eftermiddagen kom Berglund över. Vi fika ännu en gång och efter det hämtade vi upp Bönan. VI fyra drog iväg till minigolfen och jag vann naturligtvis!!! nä jag kom trea men det var bra ändå!! =)

Imorse väckte jag Tobban vid nio med födelsedagssång och present. HAr inte hunnit med så mycket mer än så idag!

Ha de gott! Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0