( )

Jag känner mig rätt tom just nu. Tankarna i huvudet har bara cirkulerat kring en grej och det är vad som sades och vad som hände igår, hur dåligt jag har mått och att det kanske inte var de tre ciderna och den ölen som gjorde att jag fick sån groteskt otäck huvudvärk och spydde och mådde piss inatt. Det kanske hade med nånting annat att göra....- någon annan att göra. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt för mig att tala sanning från första början.. Kanske har det att göra med att jag vet hur reaktionen skulle vara redan då och den skulle förmodligen varit likadan som igår. Det är inget jag vill vara med om. Men att såra en annan människa så som jag har gjort det gör ont i själen och jag kommer ha ont där tills allt blir bra igen. Om det någonsin blir bra igen-vem vet.

Det är en fruktansvärd känsla att göra någon sömnlös om nätterna, att få någon att må jättedåligt och inte kunna prata med en igen. Jag fattar inte hur det kunde gå så jävla snett från första början. Varför kunde jag inte bara släppa det när jag hade chansen. Var jag tvungen att ta upp det på nytt när jag inte var helt säker på vad jag ville. fast jag ville vara säker och framför allt- jag ville vara kär. men man kan ju tyvärr inte tvinga fram det..
Åååååh- Varför är man så jävla dum i huvudet ibland?!
Känner mig fortfarande illamående och det är inte för att jag är bakis... Men jag kanske ska gå o lägga mig och försöka sova lite. dagarna försvinner ju så mycket snabbare om man sover bort dom. Om jag nu kan få någon blund och inte ligger och grubblar. skulle verkligen behöva sova........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0