Vilken underbar dag!

Idag har jag bara njutit av livet. Har bara haft mig själv att tänka på, helt underbart.
Dagen började med att vaknade av min mobil som plinga till av ett sms vid halv elva. gick upp när jag kände för det och åt frukost i mycket seg takt samtidigt som jag läste bilagan till GT.
när jag bestämt mig för att gå ut i skogen och plocka vad jag hittade tog jag på mig mina hajkläder: En stor stickad sebagotröja, grönt linne under, ett par gröna slappa typ ballongbyxor, ett par för stora gröna stövlar och min gula fjällrävenväska. tog med mig två plastspänner och tog cykeln till hedalen.
Där låste jag och gick in i skogen. hittade inget först sen såg jag några få blåbär. plockade dem och gick vidare in. det var väldigt urplockat och jag kände att jag skulle komma hem näst intill tomhänt. men så hitta jag ett litet ställe där de föregående bärplockade missat en fläck. så dom plockade jag och hittade lite lingon samtidigt som ja oxå tog.

när ja var klar cykla ja till farmor och farfar. Där fick jag kaffe och kaka och vi satt och prata lite. sen blev det kortspel alltid trevligt att spela kort me dem.

sen cykla jag hem. då ringde min fars farbror och bad mig komma ner och hämta äpplen. så då gick jag och hämtade det. sen gjorde jag en äpplepaj.. den ska vi äta ikväll hade i mina lingon i den oxå. det stod att lingon skulle bli gott i så vi får se! :)
 
käka middag med mamma och pappa och sen hamnade jag här framför msn. men nu ska ja gå ut och gå me mammsen en prommenad! ha det så gott! det ska ja ha iaf. ska läsa bok sen ikväll oxå. andra delen i twilight serien. så jävla bra!!!! puss o kram! tjing

Kommentarer
Postat av: Madde



Det finns massa blåbär här hos oss :)

2009-08-17 @ 19:28:59
URL: http://www.nxt.kau.se/blogg3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0