Tillbaka i Hunnebo.. igen

Hejsan! Efter en otroligt rolig nollevecka är jag tillbaka i hunnebo igen. Mina bröder ska ha 25 och 30årsfest. Har jag vart ett år yngre kunde vi haft 20-25-30... men nä då jag är den ojämne. Så jag får vara med och ordna till för festen. Hittills har jag gjort namnbrickor och tipsprommenad om mina bröder. Det kommer bli kanon.. kanske ska försöka komma på någon bra lek för vuxna också.. Det borde inte vara så svårt med tanke på vad jag gick för linje förra året..

VKD (Visuell Kommunikation och Design) känns bra! Det ska bli spännande att lära känna alla i klassen och jag är redna på god väg med tanke på att många i klassen är även med i nollegruppen. Det är alltid kul att träffa nytt folk! Ikväll har dom prepsittning. temat för kvällen är våra high schoolteman - Geeks, gansta och rebellerna. Önska ja var med men vår fest kommer nog inte bli helt fel den heller! :)

Nä nu får ja väl hjälpa till lite mer så jag inte blir påkommen med att sitta vid datorn och knappa igen...

Ha det fint! Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0