Våren är här

Hej hopp!
Härligt väder det är ute. Jag och min granne Mimmi var ute innan och sprang en runda i spåret ( ca 2.6km) det var ritkigt häärligt!! Vi ska göra sallad och göra jordgubbspaj snart. ska bli smaskigt. sen ska ja plugga, måste få klart min observationsuppgift tills innan ja åker hem helst. vilket jag gör på Onsdag, bokade resan nyss..

Det ska bli lite gott att komma hem över påsk, käka påskgodis och kolla på påskefyren o hänga me michelle o emelie och vem vet kanske micka dyker upp också! hela gänget utom hedde är samlat i så fall =oP yey

Jag har vart så glad denna veckan eller i alla fall senare delen på veckan!!! älskar att vara glad haha! har mått toppen =o)

Jag hade mitt eget musikquiz i fredags här. Då var Martin, Tobias, Marija, Markus och Daniel här och gjorde det! det var rätt skoj. sen blev det ritkgit quiz på rumpan på kvällen (men ja får nog säga att mitt var bättre=o) )

Har lust att sätta mig ute mot väggen på huset mot solen och virkaeller nåt med nån! det hade vart gött i detta sköna väder!! men nu blir det väl snart sallad kan ja tro.. tonfiskssallad.. mmmmm..

Ha de bäst!!! love ya all!!!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallo! Såg din blogg adress på din msn... Kul att du har det så bra i Karlstad och jag hoppas vi ses nån gång igen! Ha det bäst =) Kram//Emelie från kören i Lysekil

2008-03-16 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0