Hejsan svejsan

Nu har det gått ett bra tag sen jag skrev här sist. Men det beror inte på att jag glömt bort sidan utan för att jag varit utan internet i två och en halv vecka.
Men nu har skycom äntligen fixat det. skönt.. kan man betala räkningar och så hemifrån igen.

Idag har varit en konstig dag, jag har varit ganska deppig och tom men ändå inte speciellt känslosam vilket jag borde vara. Efter ett "brake up" igår från någon jag tycker mycket om borde det kännas mycket mer. Men antingen har jag väl inte insett fakta än eller så fungerar min kropp så att den stänger ute alla lessna känslor. För det är just så jag borde känna om jag känner mig själv ( vilket jag uppenabrligen inte gör), att jag ska vara lessen och gråta. Fast så fort någon kramar mig eller så, kommer nästan tårarna på köpet.

Ska snart cykla till Sandra, min älskade vän, och prata och umgås, det var längesen jag var där nu. För när en tredje part kommer in i ens liv försvinner vännerna bort lite. man har inte lika mycket tid för dem längre. Så på så vis är det kanske bra, det som hände. Jag får mer tid för vännerna, skolan, mig själv, lägenheten, kören och träningen som jag måste ta tag i på riktigt nu. Men vi får väl se hur allt löser sig, jag är ju inte direkt nöjd eller glad med lösningen..
Nåväl ta hand om er..
Kramen

Kommentarer
Postat av: sandra

finns alltid här gumman ;)

2008-03-10 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0