förbereder

Idag har tiden gått åt till att packa ner alla mina ägodelar i kartonger i stort sett. Jag har knappt gått utanför dörren, men eftersom jag ska åka hem till hunnebo på lördag och jag ska sjunga på fredag eftermiddag så e de bäst att få undan lite. Det kan ju va skönt när man kommer upp till K-town sen när vi flyttar o så att de mesta är packat och någorlunda städat. så det ska jag göra imorgon och på fredag morgon med! Jätte..skoj.. Fyra av dem toasters
:P
Har sagt farväl till de flesta av mina vänner här uppe också. Vi var på fika igår nere i stan men jag var tvungen att dra efter några timmar då jag skulle köpa kartonger på Ikea innan kören började.

Det kommer bli jobbigt att klara sig utan Karlstad och alla kompisar här. Jag har ju vänner hemma i och för sig som jag saknar när jag är i Karlstad. Så alltid är det någon man saknar. Men mest kommer ja sakna "bias", min älskade sötnos!! Hur ska det gå utan att knappt ses på nästan tre månader..

Så jag ska till honom senare idag har ja tänkt mig för man får ju passa på o ses nu innan vi drar åt varsitt håll.

Det är så svårt att flyttstäda när man har en massa grejer överallt när man inte vet vart man ska göra av allt. hur man ska packa, vilket man kan packa ner nu som ja inte kommer behöva inom de tre kommande dagarna och vilket man ska prioritera, packning till hemresan eller flyttpackning..  tok-svårt ju..

Men jag får väl återgå till mitt slitsamma arbete ;)
('''),,,(''')
(  ' o '  )

Ha de bra!
<< Tjing Pling >>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0