lite ensamt

Hejsan hoppsan!

Jag har inget för mig direkt så ja tar o skriver lite här.
Imorn fyller min vän 20år.. och då åker jag hem från Hunnebo - mitt hemland till Karlstad.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. vakna käka frukost, middag och sen fick jag äran att diska allt efter maten eftersom mor o far åkte iväg. Så var man lämnad ensam i det stora huset.

Gick ut och gick i de blåsiga men jumna vädret. Gick där det inte var så mycket folk, uppe i spåret och sen ner till kajen. Satte mig på en bergskant och kolla ut över havet och skärgården. Det var molnigt och lite blåsigt men det var skönt att höra bruset och dånet från vågorna långt ute till havs. Det är nog vid vattnet man hör hemma ändå

Har blivit musikgalen dessutom... igen. Går ingenstans utan att antingen ha musik i öronen eller ha en låt på hjärnan. just nu är det "Vi kommer att dö samtidigt" med Säkert som limmat sig fast och " gothenburg" me Maia H.. va hon nu heter i efternamn..

Det ska bli gott att komma hem till Karlstad imorn trots allt. Jag pallar inte att sitta här hemma för länge. Eftersom man vuxit som person och skaffat sig lite mer egen vilja och inte minst humor. Grejen är att jag  passar inte lika bra me mamma o pappa längre. Dom förstår inte min skämt längre. Känns lite skumt att jag faktiskt blivit en egen individ beroende av endast mig själv.

Var hos Frissan innan, klippte topparna och färgade de.. de blev rätt bra.. gillar o ha de lite längre nu för då kan man sätta upp en massa frisyrer. Det är skoj!
Vilket långt inlägg.. Nä får väl ta o göra nåt annat..

Tjing ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: sandra

längtar till du kommer heeeeem! ;) saknar dig kajiiin! puuussss

2008-02-27 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0