Lördag

Jaha, så satt man här igen. =) Idag har det varit fart och flätk hela dagen! vaknade vid tio, elva käka en brakfrukost. det är lite skoj. när jag har någon som sover här ( inatt var de ju min bror, som e på besök) så dukar ja alltid fram allt jag har som man kan ha som pålägg typ. har massvis me frukost! alltid. trevligt. sen gick vi en prommenix och handlade lite mat. drog ner till stan med martin och mötte upp markus. vi spela biljard/snooker. ja vann en gång av tre eller fyra.. eller nåt sånt.

sen hem och käka kyckling me martin. hans paradrätt. tookgott. tja sen kaffe på de och nu är vi hemma i lägenheten igen. ja utmana brorsan på min musikquiz som ja gjort. han fick rätt bra ändå.

ikväll blir de nog nöjes. ska iväg till trio 7 oxå på förfest tror ja.
annars vet ja inte va som händer.. längtar tills pojkvännen kommer hem, saknar honom massor....
hoppas han kommer på söndag.. annars blir ja lessen... ;)


Aja ha de gott.. igen =) puss puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Karin. Vad skoj att du också har en blogg :)

2008-04-11 @ 15:51:14
URL: http://naimy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0