helluu!!

Hejsan! Nu när man e hemma får man passa på o skriva lite i bloggen som inte används så himla flitigt som ja skulle önskat.

I helgen var de konsert med körerna. Mor och far kom o hälsade på för att se spektaklet! Det var verkligen jääätteskoj att uppträda och man fick sån feedback. Det var många som fick tårar i ögonen och det förstår ja, för låtarna är väldigt mäktiga. Vi fick ju grymma recensioner i VF och NWT. För att skryta lite, men det får man göra efter en sån föreställning!

På kvällen åt jag mor, far och pojkvännen taccos här hemma i min lilla minilägenhet men det var ritkgit mysigt! första gången de träffades..- spännande. men ja tror de gick bra. =D
Dagen efter fick ja träffa hans mor, då vi åkte till ikea och efter det var de aktion som gällde. Spännande att se en människa stå o sälja en massa skit för tjugo spänn, och när skräpet inte säljs slänger han på en låda till me skräp som man får på köpet. Det gör de bara ännu mer oönskvärt. Men va vet ja de finns väl folk som tycker sånt e spänannde.

Idag har jag gått i skolan och haft en intressant lektion om berättande. sedan satt jag och markus och spelade gitarr utanför huset i solen som stekte. de va ritkgit gött. sen drog ja på stämrep och vi fick skynda hem för att se säsongens första desperate!

Ska bli spännande att se om man får abstinens av att inte sova borta inatt haha.
 ha de got iaf nu ska ja pysa!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0