Fredag!!

Hej hopp!!!
Nu har jag egentligen mycket att skriva med tanke på att bloggen har varit nerlagd i några dagar.
Bror min kommer på besök idag! Det ska bli skoj vi ska äta taccos och umgås med mina vänner, det blir quiz här och sedan på Rumpan bar! Idag har jag städat med tanke på broderns besök, och sen var jag hos pojkvännen. skulle egentligen vart ute o gått men de blev inte så.. satt o prata lite.. men de va trevligt..
sen var det iaf kör... igen. Vi sjöng i Mitt i City. Det var ganska skoj faktiskt.. Känns så skönt när man kan låtarna.

Jag och Sandra håller på o tittar på en trea hoppas vi hittar någon fin. Min Chelle ska ju förmodligen inte flytta till Karlstad trots allt. Fick reda på det igår. Men vi får väl hoppas att ja o sandra får de bra.. om vi nu flyttar ihop då..

Snart ska man skicka in vad man ska läsa på studera. nu. men jag vet ju inte om jag kommit in på estetiskt lärande. lite småputt på att jag inte fått svar från dem. måste dit o prata me dem.. undrar bara när.. kanske på måndag.. måste ta tag i de snart.

Nu kom mina vänner. vi ska ha quiz. ha de gott tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0